Optimizacija spletnih strani2018-06-29T13:02:34+00:00

Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani (SEO) pomeni, da na spletno stran preusmeri ciljno publiko iz spletnih iskalnikov. Še tako profesionalen dizajn spletne strani vam ne bo prinesel večjega števila obiskovalcev, saj je pomembno, da ko uporabniki vtipkajo ključne besede v iskalnik najdejo vašo spletno stran na vrhu zadetkov.

vsebinski marketing

Zakaj je potrebna optimizacija spletne strani

Ne glede na to ali vaša spletna stran nudi informacije ali ponuja izdelke in storitve, večina uporabnikov uporablja spletne iskalnike, da bi našla vašo stran. Le peščica uporabnikov, ki je slišala za vas, bo uporabila vaš spletni naslov. Kvalitetna optimizacija spletnih strani bo povečala število obiskovalcev na vaši spletni strani, posledično boste prejeli več klicev in povečali prodajo. Proračun, ki ga boste investirali v optimizacijo spletnih strani se vam bo povrnil preko zaslužka, ki ga boste ustvarili z boljšo pozicijo vaše spletne strani na iskalnikih.

onsite vs offsite optimizacija spletnih strani

Google velja za vodilni spletni iskalnik na svetu z več kot 70% iskanji po celotnem spletu. Torej je najboljša rešitev, da spletno stran prilagodite Googlovim parametrom. V kolikor želite resno vplivati na vaš posel, potem je SEO optimizacija vaše spletne strani nujna. Nemogoče je, da bi vaše podjetje v enem dnevu obiskalo ter si ogledalo vašo ponudbo toliko ljudi, kolikor jih lahko to opravi na spletu. Uporaba SEO tehnik je nujna za dosego dobre in stabilne pozicije vaše spletne strani. Zavedati se morate, da več kot 70% uporabnikov odpre le prve tri zadetke med iskanimi spletnimi stranmi, kar 90% pa ne gleda dlje od prve strani zadetkov.

Proces SEO optimizacije

Vsak projekt začnem s podrobno analizo trenutnega stanja, zaključim pa s prikazom doseženih rezultatov.

optimizacija spletnih strani analiza

Analiza trenutnega stanja

Natančno pregledam vašo obstoječo spletno stran, preverim ustreznost ključnih besed, url naslovov, meta naslovov, meta opisov, notranje ter zunanje povezave, strukturo spletne strani, slike ter vsebino. Po končani analizi vam posredujem podrobno poročilo z vsemi potrebnimi informacijami o izboljšavah ter trenutnimi pozicijami vaših ključnih besed na spletnih iskalnikih.

optimizacija spletnih strani analiza konkurence

Analiza konkurence

Vaša konkurenca so vse spletne strani, ki se nahajajo na prvi in drugi strani zadetkov za ključne besede, ki so pomembne za vas in vaš posel. Da bi jih prehiteli je nujno potrebna dobra seznanitev z vašo konkurenco. V ta namen izvedem natančno raziskavo konkurenčnih spletnih strani in na podlagi rezultatov, ki jih dobim, ustvarim zmagovalno strategijo za vaš posel.

Strategija in implementacija

Določim smernice optimizacije vaše spletne strani in zaviham rokave. V tej fazi se posvetim izboljšavam, ki obsegajo: implementacijo ustreznih ključnih besed v povezavi z dobro vsebino ter ustreznimi url naslovi, meta opisi in meta naslovi, izboljšanje hitrosti nalaganja posameznih podstrani, pridobivanje kvalitetnih povratnih povezav, pisanje bloga ter povezavo spletne strani z družbenimi omrežji.

Rezultati in poročilo

Po zaključku SEO optimizacije spletne strani ali spletne trgovine vam posredujem poročilo v katerem so nazorno prikazani rezultati našega sodelovanja. Zavedati se morate, da optimizacija običajno ne prinaša rezultatov čez noč, ampak je za pridobitev visokih pozicij potrebno optimizacijo izvajati več mesecev. S pomočjo poročila boste lahko primerjali rezultate pred začetkom in po koncu optimizacije.

Optimizacija spletnih strani v praksi

Oglejte si postopek ter rezultate optimizacije spletne strani za servis šivalnih strojev.

optimizacija spletnih strani

Kaj je bilo narejeno na strani

Podjetje RIGO d.o.o. veliko vlaga v kvalitetno podporo svojim strankam. Ker poleg prodaje šivalnih strojev in opreme nudijo tudi njihov servis je ključno, da v primeru okvare stroja stranka hitro najde ustrezno servisno mesto.

Po izvedeni analizi ključnih besed ter konkurence smo prišli do ugotovitve, da uporabniki servisne storitve iščejo pod ključno besedo ”servis šivalnih strojev”. Na spletni strani sem uredil URL naslov, meta naslov ter meta opis. Ko so bili temelji postavljeni sem začel pisati vsebino, kjer sem bil pozoren na vse elemente SEO optimizacije; ustrezna uporaba ključne besede v besedilu ter podnaslovih, kvalitetna, unikatna in pregledna vsebina skozi katero obiskovalec najde vse potrebne informacije glede servisa šivalnih strojev.

Med vsebino je dodan tudi zemljevid (z ustrezno alt oznako) na katerem so prikazane servisne lokacije podjetja RIGO. Pisanju vsebine je sledila objava na socialnih omrežjih ter vključitev povezave v e-novico.

Rezultati optimizacije

Spletna stran se je kmalu po optimizaciji znašla na prvem mestu med organskimi zadetki na Googlu za ključno besedo “servis šivalnih strojev”. Posledično so v podjetju začeli prejemati vse večje število povpraševanj po servisnih storitvah.

Bistvo poslovanja je zadovoljna stranka

S Studiom Terčon in lastnikom Borutom Terčonom sodelujemo že vse od njihove ustanovitve. Z njegovo pomočjo smo v zadnjih dveh letih prenovili celotno medijsko podobo podjetja. Borut skrbi za marketing podjetja (oglaševanje, vodenje Facebook strani, email marketing), za oblikovanje tiskovin ter njihov tisk. Izdelal nam je tudi spletno stran, ki je najmodernejša in hkrati najobsežnejša v naši branži na področju regije nekdanje Jugoslavije. Podjetje Rigo že 25 let raste in se kontinuirano uvršča med slovenske gazele. Zaradi tega pričakujemo od naših partnerjev enake lastnosti gazel: hitro in učinkovito delovanje, prilagodljivost, vedno sveže ideje in poštenost. In vse to so tudi Borutove lasnosti.

Samo Godnič, RIGO d.o.o.

Je vaša spletna stran slabo obiskana?

Bi si želeli povečati obisk ter jo umestiti med prve zadetke na Googlu?
Potem je skrajni čas, da zavihamo rokave!

ZAČNIMO PROJEKT