Vsebinski marketing2018-06-29T13:05:06+00:00

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing oz. content marketing je strateški in poslovni proces, katerega priljubljenost v zadnjem času strmo narašča. Njegova moč se kaže v kvalitetni, relevantni in zanimivi vsebini, ki na vaše spletno mesto pripelje jasno določeno ciljno skupino, jo zadrži in po možnosti postopoma spremeni v kupce. Ustvarjanje kvalitetne vsebine boste zaupali ponosnemu lastniku Hubspot certifikatov.

vsebinski marketing

Bistvo vsebinskega marketinga

Za razliko od plačanih oglasov je vsebinski marketing do potencialnih kupcev precej bolj prijazen, saj jih ne posiljuje z nadležnimi oglasi. S pomočjo vsebine na vaši spletni strani potencialnega kupca najprej privlačite, mu predlagate rešitev problema, svetujete ali pa ga preprosto poučujete o stvareh, ki ga zanimajo in zaradi katerih je prišel na vašo spletno stran. Unikatna, razumljiva in kvalitetna vsebina bo v obiskovalcu vzbudila zaupanje ter ga sčasoma spremenila v vašega kupca.

Kako in kje lahko uporabimo vsebinski marketing

Vsebinski marketing lahko implementiramo na različne načine. Najpogostejši so:

  • Pisanje blogov
  • Vsebina spletne strani
  • E-priročniki
  • E-mail marketing
  • Spletni seminarji
  • Infografike
  • Objave na družbenih omrežjih
  • Študije primerov

Zakaj zaupati ravno meni

Nekaj razlogov zakaj mi zaupati vsebinski marketing.

Izkušnje

Večletne izkušnje s pisanjem spletnih, prodajnih in e-mail vsebin.

Znanje

Digitalni svet se stalno spreminja zato veliko vlagam v izobraževanja.

Individualnost

Vsaka stranka ima svoj način dela in temu se popolnoma prilagodim.

Merljivost

Rezultati so ob koncu projekta jasno prikazani s pomočjo različnih orodij.

Vsebinski marketing v praksi

Oglejte si primer kvalitetno, razločno ter poučno napisane vsebine izdelka v spletni trgovini s temelji SEO optimizacije.

vsebinski marketing pri studio terčon

Bistvo poslovanja je zadovoljna stranka

Zavedamo se pomena dobro optimizirane spletne strani zato smo Borutu zaupali optimizacijo naše spletne trgovine ter vsebinski marketing. Rezultat dobro opravljenega dela je bil občutno večji obisk spletne trgovine in s tem posledično povečano število povpraševanj in nakupov.

David Pizzoni, TERMOPRO d.o.o.

Si želite kvalitetne vsebine?

Take, ki bi na vašo spletno stran pripeljala nove potencialne kupce?
Potem ste na pravem mestu!

POVPRAŠAJTE ME